ID Formuláře: 589549
Evidenční číslo zakázky: 515087
Evidenční číslo formuláře: 7502011015087
Datum uveřejnění ve VVZ: 02. 06. 2015
Datum odeslání do TED: 02. 06. 2015
Typ: Řádný
Číslo a datum zveřejnění v TED: 2015/S 107-194376 zveřejněno 05. 06. 2015

Úvodní stránka Evropská unie
Vydání dodatku k Úřednímu věstníku Evropské unie
2, rue Mercier, 2985 Luxembourg, Luxembourg
E-mail: ojs@publications.europa.eu
Fax: +352 29 29 42 670
Informace & on-line formuláře: http://simap.europa.eu
Oznámení o zakázce

směrnicí 2004/18/ES

Nástroje
Doplňující informace
Oddíl I: Veřejný zadavatel

I.1) Název, adresa a kontaktní místo/místa
Internetové adresy: (jsou-li k dispozici)
(Podrobnější informace uveďte v příloze A)
I.4) Zadání zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možné uvést v přiloze A)
Oddíl II: Předmět zakázky
II.1) Popis
(vyberte pouze jednu kategorii-stavební práce, dodávky nebo služby-která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Pro kategorie služeb viz příloha C1
nebo
účastníků rámcové smlouvy
nebo
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
 
 
 
II.2) Množství nebo rozsah zakázky
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
nebo
(je-li známo) uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny
(ode dne zadání zakázky)
(je-li to známo) uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky
(ode dne zadání zakázky)
II.3) Doba trvání zakázky nebo lhůta pro dokončení
(ode dne zadání zakázky)
nebo
(dd/mm/rrrr)
(dd/mm/rrrr)
Oddíl III: Právní, ekonomické, finanční a technické informace
III.1) Podmínky vztahující se k zakázce
III.2) Podmínky účasti
Uchazeč předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku v souladu s § 50 odst. 1 písm. c) ZVZ.
1. Seznam významných zakázek poskytnutých dodavatelem za poslední 3 roky s uvedením rozsahu a doby poskytnutí. Přílohou seznamu musí být: (1) osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly zakázky poskytovány veřejnému zadavateli, nebo (2) osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly zakázky poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo (3) smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. 2. Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci osob odpovědných za poskytování příslušných služeb. Dodavatel předloží (a) seznam členů realizačního týmu z něhož bude patrné splnění požadované úrovně kvalifikačního předpokladu, (b) doklady o dosaženém vzdělání a profesní kvalifikaci členů týmu (vysvědčení, diplomy, certifikáty) v požadované úrovni, (c) profesní životopis obsahující: jméno a příjmení člena realizačního týmu, označení pozice v realizačním týmu, údaje o dosaženém vzdělání, označení relevantní certifikace, celková délka praxe v příslušném oboru. Bližší viz zadávací dokumentace.
Seznam významných zakázek: a) u min. dvou z těchto tří zakázek činila hodnota jejich předmětu plnění nejméně 15 mil. Kč bez DPH(pro každou takovou zakázku), b) u min. jedné z těchto tří zakázek činila hodnota jejího předmětu plnění nejméně 40 mil. Kč bez DPH, c) předmětem alespoň jedné ze zakázek uvedených pod písm. a) a b) byla evidence a zpracování účetnictví v souvislosti s výběrem pojistného nebo jiných plateb, přičemž výsledný systém splňoval min. následující param: součástí systému je komplexní algoritmus rozpočítání plateb podle sady konfigurovatelných pravidel; • systém komunikuje zabezpečeným kanálem, používajícím šifrování pomocí osobních certifikátů; • počet uživatelů: minimálně 500 z toho min. 100 současně užívajících aplikaci; • počet měsíčně zpracovaných bankovních výpisů: min 200 měsíčně. Seznam odpovědných osob dodavatele: Realizační tým musí být tvořen minimálně pěti odborníky (jeden člen týmu nemůže zastávat více než jednu pozici) DÁLE VIZ bod VI.3)
III.3) Podmínky vztahující se na zakázky na služby
Oddíl IV: Řízení
IV.1) Druh řízení
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)

nebo

IV.2) Kritéria pro zadání zakázky
nebo
IV.3) Administrativní informace
(dd/mm/rrrr)
(dd/mm/rrrr)
(dd/mm/rrrr)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
(dd/mm/rrrr)
(dd/mm/rrrr)
(dd/mm/rrrr)

(dd/mm/rrrr)
nebo
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
(dd/mm/rrrr)
Oddíl VI: Doplňující informace
VI.1) Informace o opakování zakázek (je-li to relevantní)
(dd/mm/rrrr)
VI.2) Informace o financování z prostředků Evropské unie
VI.3) Další informace (je-li to relevantní)
VI.4) Odvolací řízení
(dd/mm/rrrr)

Pořadí: 1

Příloha A

Další adresy a kontaktní místa

I) Adresy a kontaktní místa, na kterých lze získat další informace
II) Adresy a kontaktní místa, na kterých lze získat zadávací dokumentaci a další dokumenty
III) Adresy a kontaktní místa, kam je třeba zaslat nabídky / žádosti o účast

Příloha C1

Obecné zakázky

Kategorie služeb uvedené v oddíle II: Předmět zakázky
Směrnice 2004/18/ES


    Kategorie č. [1] Předmět
  • Údržbářské a opravářské služby
  • Pozemní přeprava [2], včetně přepravy peněz a kurýrních služeb, s výjimkou přepravy pošty
  • Letecká přeprava cestujících i nákladu, s výjimkou pošty
  • Pozemní přeprava pošty [3] a letecká přeprava pošty
  • Telekomunikační služby
  • Finanční služby:
    a) Pojišťovací služby b) Bankovní a investiční služby [4]
  • Počítačové zpracování dat a s tím spojené služby
  • Služby ve výzkumu a vývoji [5]
  • Účetnictví a audit
  • Průzkum trhu a veřejného mínění
  • Poradenství v oblasti řízení podniku [6] a s tím spojené služby
  • Služby architektů; inženýrské služby, integrované inženýrské služby; územní plánování; související vědeckotechnické poradenství; technické testování a provádění analýz
  • Reklamní služby
  • Úklidové služby a domovní správa
  • Vydavatelské a tiskařské služby za úplatu nebo na smluvním základě
  • Služby týkající se kanalizací a odvozu odpadu; sanitární a podobné služby

  • Kategorie č. [7] Předmět
  • Pohostinství a ubytovací služby
  • Služby železniční dopravy
  • Služby vodní dopravy
  • Vedlejší a pomocné činnosti v dopravě
  • Právní služby
  • Personální agentury [8]
  • Pátrací a bezpečnostní služby, s výjimkou přepravy peněz
  • Vzdělávání a odborné vzdělávání
  • Zdravotnictví a sociální služby
  • Rekreace, kultura a sport [9]
  • Jiné služby

  • Kategorie služeb ve smyslu článku 20 a přílohy II A směrnice 2004/18/ES.
  • S výjimkou železničních služeb, na něž se vztahuje kategorie 18.
  • S výjimkou železničních služeb, na něž se vztahuje kategorie 18.
  • S výjimkou finančních služeb v souvislosti s vydáváním, prodejem, nákupem nebo převodem cenných papírů nebo jiných finančních nástrojů a služeb centrálních bank. Vyňaty jsou dále služby týkající se nabývání nebo pronájmu (bez ohledu na jejich finanční formy) půdy, existujících budov nebo jiného nemovitého majetku nebo týkající se práv k těmto nemovitostem. Směrnice se však vztahuje na smlouvy libovolného druhu o finančních službách uzavřené současně s uzavřením smlouvy o nabytí nebo pronájmu nebo před či po jejím uzavření.
  • S výjimkou služeb ve výzkumu a vývoji jiných než ty, jejichž veškeré přínosy připadají výlučně veřejnému zadavateli pro jeho užití při výkonu jeho vlastní činnosti za předpokladu, že poskytnutá služba je veřejným zadavatelem plně uhrazena.
  • S výjimkou rozhodčích a smírčích služeb.
  • Kategorie služeb ve smyslu článku 21 a přílohy II B směrnice 2004/18/ES.
  • S výjimkou pracovních smluv.
  • S výjimkou smluv subjektů rozhlasového a televizního vysílání na získání, tvorbu, produkci nebo koprodukci programů a smluv o vysílacích časech.
Nástroje
Doplňující informace